15 Ağustos 2010 Pazar

Tekten


Bloglar maç değerlendirmesi yaparken bende akşam oynadığım iddaayı sizlere aktarıyım.

Doncaster - Bristol City Tahmin : 1 Oran : 1.85

Millwall - Hull Tahmin : 1 Oran : 2.10

Portsmouth - Reading Tahmin : 0 Oran : 3


Oldukça ümitli olduğum bir iddaa kuponuydu.Millwall zaten bu sene Premier Lig'e çıkacak.Maçta kendi evinde olunca hiç düşünmeden Millwall'e verdim ve beni şaşırtmadı 4-0 gibi çok net bir galibiyet aldı.

Portsmouth - Reading maçı ise tam denk takım maçıydı ve 3.00 gibi bir oranı görünce beraberlik verdim maça.Jimmy Kebe'nin 87. dakika attığı golle maç 1-1 berabere bitti.

Doncaster - Bristol City maçına ise City'in oldukça kötü olmasından dolayı 1 verdim.Maçta deplasmanda olunca oranda uygun olunca Doncaster'in maçı kazanacağını düşünmüştüm ama yanlış düşündüm.Maç 1-1 berabere bitti ve kupon yattı.

2 yorum:

eeyore dedi ki...

ya şu millwall umarım çıkar premier lig'e de west ham milwall derbisi izleriz. yok böyle bir derbi ya. bu sene de bari kupada karşılaşsalar:D

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Aynen.Rengimizde belli Millwall :D