3 Aralık 2009 Perşembe

Galatasaray 1-0 Panathinaikos


Gözüme çarpanlar :

Özetlerini izlediğim maçlarda Hakan kötü oynuyordu ama 90 dakika bakmadan yorum yapmak istemedim.Bugünkü maçta Hakan'ın oynadığı oyunu beğenmedim.Nonda ve Elano'nun da sadece adlarını duydum.Ofsayt olarak iptal edilen golümüz bencede ofsaytı.Nonda'nın kalçasına çarpmıştı top.Arda ise tartışılmaz çok iyi oynadı ve bence maçın adamı.Gökzan Zan'ın sakatlanıp çıkması takımı etkilemedi.Mehmet defansta gereken görevleri yaptı.Kewell'in düdük sesini duyupta topa vurması sonucu sarı kart görmesi gereksizdi.Tıpkı Arda'nın ve Mustafa'nın itiraz edip sarı kart görmesi gibi.

49. dakikada Mustafa Sarp'ın golüyle öne geçtik.Ben spikerin tenis örneğini çözemedim.Çözen varsa banada anlatırsa sevinirim(Cahil kalmayalım).Bu arada unutmadan hakem maçı çok kötü yönetti.

Hiç yorum yok: