18 Aralık 2010 Cumartesi

Takaslara Hazırlıklı Olun


İlk öncelikle son zamanların gündemini rahatsız eden Carmelo takası hakkında bir şeyler karalayalım.Nets , Denver'a Carmelo karşılığında vermediği oyuncu kalmadı ve Nets ile Denver anlaştı.Ama Carmelo ben New York'ta oynuyacam diyerek takas olursa yeni sözleşme imzalamayacağını söyledi ve Nets'te takas anca Carmelo yeni sözleşme imzalarsa olur dedi ve Carmelo , Denver'da kaldı.Çok kısa bir zaman sonra Carmelo New York'a takas olacak bana göre.

İkinci takas haberimizi Portland'tan verelim.Portland takımı gençleştirme operasyonu kapsamında Marcus Camby, Andre Miller ve Joel Przybilla'yı takas etmeyi düşünüyormuş. Roy'un da ya beni ya da Miller'i takas edin dediği söyleniyor.

3. haberimiz Bobcats'ten.Bobcats , Stephen Jackson’ın yanına ikinci bir skorer almayı düşünüyormuş ve Jordan'da Washington Wizards’da birlikte forma terlettiği Hamilton'u takas etmeye çalışıyormuş.

Bu yazıyı yazmamın sebebi olan takasa geldik.Aslında takaslara demek gerekiyor çünkü 3'lü bir takas olma durumu %99'larda.Hemen gerçekleşmesi %99 olan takasları veriyorum.

Orlando Magic : Arenas + J-Rich + Hido + E.Clark
Washington Wizards : Rashard Lewis
Phoenix Suns : Vince Carter + Marcin Gortat + Mickael Pietrus + 2011 birinci tur draft hakkı + 3 milyon dolar.
Büyük ihtimal ben bunları yazıyorken takaslar gerçekleşti.Ben Orlando'nun bir tane daha takasa girip 4 numara alacağını düşünüyorum.

( Dediğim gibi takaslar gerçekleşti )

Hiç yorum yok: