1 Eylül 2010 Çarşamba

Hayatın İçinde Yer Alıyorsan Anlatacağın Çok Şeyin Olur


2 gün önce Metrobüs Anılarım diye bir seri başlatmıştım ama şimdi o yazıyı sildim.Nedeni ise başlatmak istediğim ve oldukça güzel olacağını düşündüğüm yazı serisinin kafamda daha net bir şekilde şekillenmiş olması.1-2 tane daha böyle yazı yazınca kafamdaki düşünceler netleşecek ve oldukça güzel yazılar yazacağımı düşünüyorum.

Neyse yazıya gelirsek 2 gün önce metrobüsün istop ettiğini söylemiştim.O yazıyı yazdıktan sonra metrobüste daha çok olay yaşamaya başladım.Sabah işe giderken metrobüste kavga çıkıyordu.Metrobüse binenler bilir.En ön kapının girişinde durduğunda klimayı oldukça fazla hissedersin.Tabi uyanık 55-60 yaşlarında bir amcamızda orda duruyordu.Şirinevler'de metrobüs yolcu alırken ön kapıdan binen biriyle bu amcamız arasında kavga başladı.Binen kişi buna lan filan dedi.Ordan biri atladı.Dedi senden kaç yaş büyük adama lan demeye utanmıyor musun?Arkalardan biri geldi bu adamın üzerine atladı.Sen benim amca oğlumla nasıl konuşuyorsun dedi.Tabi millet amcaya hak verince bunlar susmak zorunda kaldı.Sonra el filan sıkıştılar barıştılar.Ulan hep uykulu oluyorum bir olayın içince yer alamadım ya ona yanıyorum.

Neyse indim metrobüsten işe geliyorum.Bir sarışın ( saçları boya ) bana koşmaya başladı.Elinde bir şey vardı tutturdu bana.Dedi engelliler için yardım topluyorum.Bozuklarından bir şey ver dedi.Valla olsa vercektim ama üzerimde hiç bozuk yoktu.Durumu anlatınca hatun bana bir bakış attı Allahtan vermemişim.

İşe giderken iddaamı yatırıyım dedim.Koskaca iddaacı 20 milyonu bozamadı.Böyle kupon tutturan biri filan olsam adam napacak merak ettim.

Eve gelirken metrobüste olaylar yaşamaya devam ettim.Ayvansaray'a Hayvansaray diyeni duydum da Hayvansever diyeni hiç duymamıştım.Onu da duymuş olduk.

En ilginç olanı ise metrobüse binen ablanın en öne geçip '' Arkadaşlar klimalar açık mı '' diye bağırmasıydı.

Hiç yorum yok: