2 Eylül 2010 Perşembe

Türkiye 79-77 Porto Riko / Carmelo Anthony


Maçtan önce Murat Murathanoğlu , Carmelo Lee'ye Carmelo Anthony diyince böyle bir başlık atmak istedim.Saat 1 oluyor yarın iş var.Uykumda gelmiş.Saçmalamak hakkım diyorum.Zaten TBF'nin sitesinde takılırken Orhun Ene'nin maçtan sonraki basın toplantısında dediklerini okudum.Bu maç hakkında yazı yazma isteğim gitti.Ene tam benim yazacaklarımı söylemiş.Sorun yok severim Ene'yi.

Ene'nin dediklerini yayınlamadan önce Çin maçına yedek beşle başlayalım.Dinç olarak İstanbul'a gidelim diyorum ve Ender'e , Kerem'e ve Semih'e teşekkür ediyorum.Bizi gereksiz stresten kurtardıkları için.Ersan senden beklemezdim o hatayı.Hido'da sana atıfta bulunarak " Bundan sonraki maçlarda böyle aptalca hatalar yapmamalıyız" dedi.Aman dikkat.

Neyse Orhun Ene'nin dediklerini ;

“Porto Riko; Yunanistan, Rusya ve bizim maçta mağlup olmasına rağmen kazanacak baskıyı ortaya koydu. Bizim şansımız Porto Riko’nun geniş bir rotasyonunun olmamasıydı. Oyun kurucu pozisyonunda sıkıntı yaşadılar. Carlos Arroyo’nun olmayışı ve JJ Barea’nın oyunun son bölümünde yorulması bizim işimize yaradı. Hücumda üretkenliklerini yitirdiler. Aslında çok atletik bir takım ve boş alan bırakılınca nasıl etkili olduklarını gördük. Hücumda daha fazla pas paylaşımı yapmamız gerekirdi. Savunmada da çok iyi değildik. Son çeyrekte Porto Riko’nun ritminin düşmesinden dolayı bugün maçı kazandık. Maçı tehlikeye sokmamızın sebebi yaptığımız basit hatalardı. Bunların da üstesinden gelirsek üst turlarda daha rahat edeceğiz. Artık Çin maçına bakacağız. Ardından önümüzdeki turlarda daha da başarılı bir performans göstermek istiyoruz” .

Hiç yorum yok: