14 Ağustos 2010 Cumartesi

Bir Zamanlar Seviyordum / Ayşe Süberker


Dünyamız Detay'ı izlerken Ayşe Süberker'i görünce böyle bir seri başlatmak geldi aklıma.Ayşe Süberker'i 2 sene önce gece haberlerini sunarken görmüştüm.O zaman dediğim laf güzel kadınmıştı ama TRT Türk'e geçince onu geçen yaz Dünyamız Detay programını sunarken gördüm.Geçen yaz çalışmıyordum vakit geçmiyordu.Akşamları dışarı çıkabiliyordum.Malum havalar çok sıcaktı.Ee ben gündüz napacaktım?İşte o anda imdadıma blog ve Ayşe Süberker yetişti.Blog'ta kopyala-yapıştır yaparken vakit geçiyordu.Televizyonda ise Ayşe Süberker'in güzelliğine ve çok güzel sesini duyarak vakit geçiriyordum.Program bitince gelip Ayşe Süberker'in fotoğraflarına filan bakıyordum.Bildiğin seviyordum yahu.Daha sonra okullar açıldı.Biz kız arkadaşı filan edindik Ayşe Süberker'i unuttuk.Neyse Ayşe Süberker hakkında bilgi verirsek ;

Bilkent Üniversitesi İngilizce-Türkçe çevirmenlikten mezun olmuş.Televizyonculuğa 2000 yılında TRT’de dublaj yaparak başlamış.

Bir süre TRT’nin İngilizce masasında muhabir olarak çalıştıktan sonra, Radyo 3’te İngilizce haber bültenlerini hazırlayıp sunmuş. Bir süre sonra Fransa’ya giderek RFI’da İngilizce haberler hazırlamış. Televizyonculuğunu denemek için, Ankara’daki Kanal B televizyonuna başvuran Süberker, bu kanalda 8 ay çalıştıktan sonra, hayatının mesleğinin spikerlik olduğunu anlayarak İstanbul’a taşınmış filan da filan.Neyse programı da güzel kendiside.Bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok: