28 Ağustos 2010 Cumartesi

Yunanistan 89 - 81 Çin / Az Kalsın Dualarım Kabul Oluyordu


2010 FIBA Dünya Basketbol Şampiyonası'nın ve C Grubu'nun oynanan ilk maçında Yunanistan, Çin'i çok zorlanarak 89-81 mağlup etti.

İddaa da Yunanistan'ın , Çin karşısında 21.5 sayılık handikabı geçeceğini düşünmüyordum ama bu kadar çok zorlancağını da açıkçası beklemiyordum.Sadece maçtan önce ettiğim dua da yenilmelerini istemiştim.

Neyse maça dönersek Çin'in savunmasını beğendim.Atabiliyorsan üçlük at atamıyorsan bak biz seni yeneriz hesabı.Yunanistan ilk başlarda üçlükleri yolladı maçı kontrol etmeye başladı.Bende sıkıldığım için maçı kapatmıştım.Ama 3. periyotta açtığımda maçı ayakta izledim.Çin biraz tecrübe sahibi olsaydı Yunanistan maçını kazanırlardı ama Yunanlılar'da Spanoulis gibi bir adam olunca maçı kaybettiler.

Çin'de Yi Jianlian maçı 26 sayı 14 ribaundla tamamladı.Yunanistan ise Bouroussis 21 , Zizis 21 ve Spanoulis 19 sayı ile mücadele etti.

Bu arada karşılaşmayı izleyen Yunan seyircilerin, Türkçe, Yunanca ve İngilizce, 'Biz komşuyuz, düşman değiliz' pankartına yorum yapmak gerekirse hiç inandırıcı gelmiyorsunuz.

Hiç yorum yok: