12 Ağustos 2010 Perşembe

Can Yücel’i Baba’yı Ölümünün 11. Yılında Saygıyla Anıyoruz


Bugün 12 Ağustos.Tam 11 yıl olmuş be baba.99 senesinde kaybetmişiz seni.Yaşım nedeniyle senin aramızdan ayrılışını göremedim , bilemedim.Ama emin ol sen aramızdan ayrıldığında benim yaşım 13-14 olsa ve ilk aşkı yaşamış olsaydım aramızdan ayrıldığında göz yaşlarına boğulurdum.Senin gibi birisini görmedim , dinlemedim , okumadım baba.Biraz Attila İlhan senin bana verdiğin zevki verdi.Başkası veremedi baba.Kullandığın kaba ama samimi dille bizi çok etkiledin.Duygularımın aşk olduğunu senin şiirlerini dinlediğimde anladım.Şuan senin çevirdiğin şiirleri adam akıllı çeviren yok baba.Ana dilin gibi bilirdin maşallah yabancı dilleri . Her şeyden öte kendindin baba.Gerçekleri söylerdin.
Saygı ve sevgiyle anıyorum seni baba.

Ve senin sayende bu hayatı bildik BABA.




Edit : Gün içerisinde Can Yücel'in kendi sesinden okuduğu şiirlerin bazılarının videoları eklenecektir.

Hiç yorum yok: