27 Ağustos 2010 Cuma

Dünya Şampiyonasını Açmaya Mı Çalıştık Yoksa Kendimizi Paramparça Etmeye Mi?


Oruçluyken edemediğim küfürleri akşam törene bakarken ettim.Çok teşekkür ediyorum Turgay Demirel'e , ekibine ve böyle bir organizasyon düzenleyenlere.Bazıları için kısa kesmek gerekiyorsa eğer Turgay Demirel'in dediği bundan sonra açılış törenlerin standartlarını geçmek için çok uğraşacaklar lafına ben ( küfür ) ediyorum .Bizden kat kat iyi yapacaklar çıkacaktır ve çıkmıştır da.

Neyse törenle ilgili aklımda kalanları paylaşayım.

Konuşma törenleri olmamış.Tülin Şahin güzelliğiyle , konuşmalarıyla Alabora'yı kapatmaya çalıştı ama Alabora berbat espirileriyle bizi rezil etti. ( küfür )

İlk gösteriyi
dünyaca ünlü şov ekibi Cirque De Soleil yaptı.Ulan bizim Anadolu Ateşi bunlara bin basar.Adamların yaptığı hataları ben bile yapmam.Bir tek salıncak numaraları beğendim o kadar.Alkışladılar filan ama tamamen yalandan.Ben evden yuh çekiyordum. ( küfür )

Turgay Demirel.Oğlum lan insan bir çıkmadan önce ne diyeceğini okur.Sürekli ekran.Bari çaktırma.Tamam Fıba Başkanı da sürekli ekrana baktı ama adam çaktırmadı.Ben çok dikkat etmesem ve bu işlerden anlamasam hayatta çakmazdım.
( küfür )

Mehmet Ali Şahin'i konuşmaya çağırdılar.Adam çıktı dedi benim konuşacağımdan haberim yoktu.Zaten bende küfür ediyordum niye çağıyorlar diye bu adamı.Küfürleri saydırmaya başlamıştım rezil olduk diye ama adam çıktı durumu aslanlar gibi toparladı lan.Zekiymiş.Nefretim biraz azaldı bu adama.

Şahin , Mehmet Ali Alabora'ya adaşım dedi.Alabora berbat bir espiri yaptı.Benle isim olarak Tülin Şahin ilede soy ismi olarak adaşsınız dedi.Alabora acayip küfürler ettim bil bunu. ( küfür )

Alabora çıkacak isimleri sayarken Müslüm Gürses isminide söyledi.Pencereden atlayasım geldi.

Neyse güzel şeylerde oldu.Mehter takımı ve İstanbul Devlet Senfoni Orkestrası çıktı durumu düzeltti.Orkestra şefi kendini yırttı bir şeyler yapabilmek için.Sevdim bu adamı.

İlk defa birisine küfür ettiğimde üzüldüm.O kişininde Fatih Erkoç'un olması ayrı bir olay.Adamın burda ne işi var diye küfür ettim ama en iyisi oydu lan.(Şarkı söylemeye çıkanlar konusunda )

Semazenler
.Ben bu konuda iyi ve kötü yorum yapmam.Ne dersem deyim bana küfür ederler o yüzden yorum yok.

Gençlik ve Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak'ın kalkıp 1-2 kişiyi tokatlamasından korktum.Adam ne kin kustu be.

Müslüm Gürses.Adını duyduğum andan itibaren küfürler başladı.Sahneye çıkmıyorsun lan.Seni kafayı bulmuş kişiler dinlemiyor.172 Tv yayını.Boru mu lan.Şarkının ise bugün benim doğum günüm babamın öldüğü yaştayım olmasına ise küfür edecek enerjim kalmadı.

Sezen Aksu çıktı sahneye.Harris Alexiu dışında Sezen Aksu'ya ve yanındakilere ( küfür ) .

Anadolu Ateşi.Bunlarda olmasa ben napardım.Kıraç'ın şarkısının İngilizcesi güzelmiş.Zaten bizim şarkılarımız hep öyle.Eurovision'da İngilizce dinleyince süper geliyor.Açıp Türkçesini okuduğunda acayip küfür ediyorsun.

Not : Beni küfür konusunda eleştircek kişilere cevabım hazırdır.

Hiç yorum yok: